
CEO Magnetic Point
Paweł Dziennik
Przedsiębiorca oraz manager, z ponad 20-letnim doświadczeniem w sektorze IT i rozwiązań webowych. Od 2003 roku CEO oraz współwłaściciel Magnetic Point – Software House specjalizującego się we wdrażaniu projektów internetowych, produktów cyfrowych oraz platform DXP dla klientów międzynarodowych, w tym korporacji oraz firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Absolwent MBA in IT oraz certyfikowany Product Owner.
Aktywnie zaangażowany pozyskiwanie ekspertów na rynku IT oraz budowanie interdyscyplinarnych zespołów technicznych w Magnetic Point, uczestniczących w projektach dla takich marek jak Ford, Lincoln, Virgin Media, Pfizer, Saint-Gobain, Adobe.
Jako założyciel oraz Product Owner budował wiele startupów i przedsięwzięć internetowych, w tym nagrodzoną Perłą Biznesu i Laurem Eksperta porównywarkę cen produktów FMCG Alleceny.
W życiu prywatnym mąż, ojciec dwójki dzieci i fan koszykówki.